سریال و فیلم

وبلاگ سریال و فیلم

سریال و فیلم

وبلاگ سریال و فیلم

“سریال زندگی گمشده” خلاصه داستان تمام قسمت ها و قسمت آخر

سریال زندگی گمشده در شبکه Atv تولید شده است. این سریال ترکی به کارگردانی تانر آکواردار و به نویسندگی یلدا اراوغبو در سال 2015 ساخته شده است.

آیا زندگی فردی که به پایان رسیده دوباره شورع می شود؟ سریال زندگی گمشده دارای داستانی بسیار زیبا است که می تواند بیننده ها را تحت تاثیر قرار دهد.

   ادامه مطلب ...

عکس های جدید شاهرخ استخری و بیوگرافی کامل شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.
وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش

زندگی حرفه ای
شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم "تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از "پریدخت” گرفته تا "مثل هیچ کس” و سپس "ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال "دل نوازان” است و بعد از آن "فاصله ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.
استخری در سریال "دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال "فاصله ها”، نقش سعید را بازی کند. او می گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال "دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری | بیوگرافی شاهرخ استخری + تصاویر دختر و همسرش

بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش
 
آثار شاهرخ استخری:

سینما:

۱۳۹۳-تعطیلات – سپهر محمدی

۱۳۹۲- تقدیر نهایی – محسن توکلی

۱۳۹۱ – کبریت سوخته – محسن توکلی

۱۳۹۱ – سوگند – فربد شکرایی

۱۳۹۰ – پس کوچه های شمرون – کامران قدکچیان

۱۳۹۰ – برگشت ناپذیر – امیر احمد انصاری

۱۳۹۰ – کالسکه – آرش معیریان

۱۳۹۰ – ساعت شلوغی – آرش معیریان

۱۳۹۰ – یک دو سه – محمد خراط زاده

۱۳۹۰ – چک – کاظم راست گفتار

۱۳۸۷ – شریک – احمد انصاری

۱۳۸۶ – تلخون – علیرضا امینی

۱۳۸۴ – یک شب همین طوری کنارم باش – علی همراز

مجموعه های تلویزیونی

۱۳۸۹ – پرانتز باز – کیومرث پوراحمد

۱۳۸۹ – فاصله ها – حسین سهیلی زاده

۱۳۸۸ – دلنوازان – حسین سهیلی زاده

۱۳۸۷ – ماه عسل – شاهد احمدلو

۱۳۸۷ – مثل هیچکس – عبدالحسین برزیده

۱۳۸۶ – پریدخت – سامان مقدم

 بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش بیوگرافی و عکس های شاهرخ استخری همسر و دخترش

عکس های جذاب بی بی رکسا دوست دختر علیرضا حقیقی

بِلِتا «بی‌بی» رکسا Bebe Rexha متولد 30 اون سال 1389 است. او خواننده و آهنگ نویس آمریکایی است که در بروکلین نیویورک بدنیا آمده است و موزیک هایش در سبک پاپ و اکتروپاپ است.

بی بی رکسا

 

تحصیلات و فعالیت‌های دوران نوجوانی

او در تاریخ ۳۰ اوت ۱۹۸۹ در بروکلین نیویورک به دنیا آمد، مادر او اصالتاً آلبانیایی بود و پدر وی متولد نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده‌اند و پدر و مادر بی بی در تاریخ ۱۹۸۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند. مادر او اهگوستیوار در جمهوری مقدونی است. نام بلتا در واقع در کشور مقدونیه به معنای زنبور عسل است و به همین دلیل نام مستعار او یعنی بیبی(bebe) از همان کلمه (bee) می‌آید. او از سن ۸ سالگی به موسیقی علاقه‌مند شد و در دوران دبیرستان در فیلم‌های موزیکال شرکت میکرداز جمله فیلم‌های موزیکال او می‌توان به: (سلام عروسک(Hello, Dolly!)) و (نقبزن در سقف(Fiddler on the Roof)) اشاره کرد.

بی بی رکسا

حرفه

کارت‌های سیاه و سفید

او یکی از موسیقی دان و نویسنده و خوانده موفق است که حرفه او اغلب در سرودن موزیک‌هایی در سبک پاپ و الکتروپاپ است و او زمان زیادی را در استودیوها صرف نوشتن آهنگ‌ها و خواندن آنها می‌کند و او اغلب اجراهایش را به سبک (Lead vocalist) به اجرا درمی‌آورد که این شیوره را اولین بار در گروه (Black Cards) به اجرا درآورد.

بی بی رکسا

شایعه دوستی بی بی رکسا با علیرضا حقیقی

در شبکه های اجتماعی گفته می شود که بی بی رکسا با علیرضا وارد رابطه شده است و این دو در دبی با هم دیدار کرده اند.

بی بی رکسا

عکس های بی بی رکسا

علیرضا حقیقی بیوگرافی علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی و عکس های او و همسرش

بی بی رکسا

بیوگرافی بی بی رکسا bebe Rexha

بی بی رکسابی بی رکسابی بی رکسابی بی رکسابی بی رکسا

عکس های ماکان باند

ماکان بَند یا گروه مان Macan Band یک گروهی موسیقی ایرانی موفق در سبک پاپ است. امیر مقاره و رهام هادیان اعضای این گروه هستند. مدیر گروه یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه نیز امیر میلاد نیکزاد است . امیر مقاره و رهام هادیان به‌ترتیب ۲۶ و ۲۷ سال دارند .

بیوگرافی امیر مقاره و رهام هادیان اعضای ماکان باند و عکس های این خواننده ها

آلبوم‌های ماکان باند 

ادامه مطلب ...